Inquiry
Form loading...

Stabilità chimica di buttigli di vetru

2024-05-03

Stabilità chimica di buttigli di vetru

I prudutti di vetru sò attaccati da acqua, acidi, basi, sali, gasi è altri chimichi durante l'usu. A resistenza di i prudutti di vetru à questi attacchi hè chjamata stabilità chimica.

A stabilità chimica di i prudutti di a buttiglia di vetru hè principalmente riflessa in a buttiglia di vetru chì hè eroduta da l'acqua è l'atmosfera. In a pruduzzione di vetru, certi picculi fabbriche anu qualchì volta riduce u cuntenutu di Na2O in a cumpusizioni chimica di buttigli di vetru o riduce u cuntenutu di SiO2 per riduce a temperatura di fusione di buttigli di vetru, per chì a stabilità chimica di i buttigli di vetru pò esse ridutta.

I prudutti di buttigli di vetru chimicamenti instabili sò stati cullucati in un ambiente umidu per longu periudi di tempu, risultatu in pilosità di a superficia è perdita di lustro è trasparenza di a buttiglia di vetru. Stu fenominu hè spessu riferitu in fabbriche cum'è "backalkali". In altre parolle, i buttigli di vetru diventanu menu stabile chimicamente à l'acqua.

Basta attenzione deve esse pagatu à questu. Ùn cercate micca eccessivamente per riduce a temperatura di fusione è aumentà u cuntenutu di Na2O. Qualchi flussu deve esse introduttu bè, o a cumpusizioni chimica deve esse aghjustata per riduce a temperatura di fusione, altrimenti portarà seri prublemi di qualità à u pruduttu. Calchì volta per via di una stabilità chimica povira, pare chì finiscinu u "backalkali", ma quandu esportatu à certi paesi cù umidità di l'aria più altu, u "backalkali" porta à grandi perdite ecunomiche. Dunque, a stabilità chimica di i buttigli di vetru in a pruduzzione hà una cunniscenza sana.